Visie op klachten
Agripersoneel streeft ernaar optimaal tegemoet te komen aan de wensen van haar flexkrachten, klanten en eigen medewerkers. Ondanks dit streven kan het voorkomen dat er onvrede ontstaat, wat kan leiden tot een klacht of geschil. Wij nemen iedere klacht serieus waardoor wij blijven werken aan het optimaliseren van onze dienstverlening en samenwerking. Ons uitgangspunt is om in alle gevallen in onderling overleg met jou tot een oplossing te komen.
Wat is een klacht?
Een klacht is een uiting van ontevredenheid over een bewezen dienst, een persoon of een product. Men voelt zich onheus bejegent of de zaken lopen anders dan verwacht.
Doel
Wij nemen iedere klacht serieus waardoor wij blijven werken aan het optimaliseren van onze dienstverlening en samenwerking.
Procedure
1. Ontvangst en registratie van de klacht
Agripersoneel registreert de klacht middels het digitale klachtenformulier. Hij leest de omschrijving van de klacht voor aan de klant en past de omschrijving aan tot de klant akkoord gaat met de inhoud.
Agripersoneel doet er alles aan om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze diensten of dienstenverlening. Het spreekt voor zich dat u uw klacht dan aan ons kunt doorgeven. Wij behandelen uw klacht zorgvuldig. Agripersoneel probeert klachten binnen vijf werkdagen af te handelen.
Heb je een klacht? Stuur een email naar mirjam@agripersoneel.nl met daarin je naam en je klacht.
Design gemaakt door Dlogic